piątek, 11 kwietnia 2014

SOLIDny kod

kolejna seria za nami

Następna seria wpisów skończona. Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić omawiane zasady w jasny i zrozumiały sposób.

Dzisiaj jedynie krótki wpis, w którym chciałem zebrać linki do opublikowanych postów. Zdaję sobie sprawę, że spis treści zazwyczaj jest na początku, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie tą ekstrawagancję :)

O zasadach SOLID jeszcze z pewnością nie raz napiszę, a jeżeli w między czasie będziecie mieli jakieś pytania lub wątpliwości to czekam na komentarze, może uda mi się coś więcej rozjaśnić, a może sam się czegoś nowego nauczę :)

A w międzyczasie zapraszam do czytania wpisów związanych z kolejną serią - tym razem temat długo przeze mnie pomijany, czyli wzorce projektowe.
Mam nadzieję, że po ponad trzech latach jestem już wystarczająco przygotowany :)

SOLIDny kod:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz