poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowy wygląd strony

Jak łatwo zauważyć pobawiłem się trochę wyglądem strony:) Zdecydowałem się na taki zabieg z dwóch powodów. Po pierwsze, stary wygląd już mnie zaczął nudzić:P Po drugie, chciałem dodać trochę radosnych kolorów:)

Skąd ten wpis? Bo nie jestem do końca pewien, czy wygląd jest dobry, czy nie rozprasza uwagi, czy kolory nie są zbyt jaskrawe. Niestety moje zdolności odnośnie projektowania wyglądu stron internetowych nie są powalające, dlatego też zdecydowałem się na opublikowanie tego krótkiego wpisu, z nadzieją na jakieś uwagi z Waszej strony:)

Jeżeli coś Wam się nie podoba, coś warto zmienić lub coś po drodze popsułem i nie zauważyłem tego, to będę wdzięczny za komentarze, najlepiej konstruktywne:P
Ponieważ milczenie jest oznaką zgody, to brak komentarzy uznam za podzielenie mojego pomysłu na nowy wygląd strony, więc lepiej zastanówcie się dwa razy, czy warto z komentowania zrezygnować:)

[edit 31.07.2012]
Nie było milczenia:) I dobrze, przynajmniej mam kolejny dowód na to, że nie powinien mieć nic wspólnego z grafiką i wyglądem czegokolwiek:P
Dzięki wszystkim i zapraszam na eksperymentów ciąg dalszy. Tło wróciło do starej wersji, a kolorystyka nie jest już tak jaskrawa. Mam nadzieję, że tym razem bardziej trafię w Wasze gusta:)

14 komentarzy:

  1. radosna sraczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli milczenie jest oznaką zgody to stanowczo należy tu podnieść głos...

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałeś nad czymś ciekawym i estetycznym?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło fajne ale top/nagłówek widziałem ostatni raz krótko po zjedzeniu puszki sardynek i popiciu tego maślanką. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyt jaskrawo jak na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabaw ciąg dalszy:) Zaktualizowałem wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie lepiej
    teraz wiadomo, ze to blog programisty

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak wtedy było lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest całkiem fajnie tylko, że tych czarnych linków na przeźroczystym szarym tle prawie w ogóle nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierdołami się zajmujesz zamiast czymś związanym z tematyką bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Prawda, dlatego też już niedługo ruszam z kolejnymi wpisami:)

      Usuń