piątek, 1 czerwca 2012

Jak programować obiektowo

to już koniec

Po kilku miesiącach w końcu udało mi się wczoraj opublikować ostatni wpis z tej serii:)

Mam nadzieję, że chociaż w małej części zrealizowałem moje zamierzenie, czyli przedstawienie tego, w jaki sposób są podejmowane decyzje w programowaniu obiektowym, przybliżenia myślenia obiektowego, a nie jedynie struktur, których się do tego wykorzystuje.

Dzięki za wszelkie komentarze, sugestie i rady na blogu, forach itp. i oczywiście za to, że chciało Wam się przebrnąć przez całą serię artykułów :)

Obiecuję, że to dopiero początek:) Programowanie i projektowanie obiektowe to na tyle szeroki temat, że z pewnością tematów mi nie zabraknie. Jeżeli jest coś, o czym chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej, a jest związane z OOP, OOA/D, to piszcie, na blogu, na stronach w sieciach społecznościowych, a ja postaram się temat rozjaśnić:)

Do następnego wpisu:)

jak programować obiektowo

3 komentarze:

  1. Dzięki za całą serię:) Czekam na następne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie coś o wzorcach projektowych pokazanych na praktycznych przykładach? (tak jak w Metody cz. III - przykład)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie wiem. Chodzi o to, że jednak o wzorcach już można znaleźć sporo artykułów i to nawet całkiem dobrych:)
      Prawda jest taka, że w dużej mierze zależy to od tego, jak wiele czasu będę miał na pisanie:)

      Usuń