piątek, 25 maja 2012

Na Twitterze? Obecny:)

No i nadszedł ten czas, żeby zaznaczyć swoją obecność również na twitterze:)

Co prawda jest to konto osobiste, bo kolejny podział mógłby skończyć się tylko w jeden sposób - całkowitym brakiem czasu i dezorganizacją życia osobistego:) Jednak wszystkich, którzy zdecydują się śledzić mnie na twitterze zapewniam, że będę tam również wrzucał sporo rzeczy z szeroko pojętym światem progamowania, projektowania, zarządzania projektami oraz IT. Postaram się, żeby pod względem merytorycznym wyglądało to podobnie do konta na google+.
W tym miejscu przepraszam również tych, którzy polubili konto mojego bloga na facebooku za brak aktywności w ostatnim czasie. Postaram się to nadrobić, jednak nie ukrywam, że google+ (a ostatnio twitter) jest dla mnie przyjaźniejszy i bardziej naturalny.

Oczywiście postaram się, żeby nie było nadmiernego dublowania pomiędzy kontami. Na razie sprawdza się to całkiem nieźle:) Czasami zdarza mi się dotrzeć do ciekawej treści w podróży, a niestety aplikacja google+ na androida nie wspiera zarządzania stronami. W tym miejscu świetnie sprawdza się twitter:)

Tak czy inaczej zachęcam wszystkich do dalszego czytania bloga oraz do śledzenia kont, ponieważ możecie tam znaleźć, mam nadzieję, równie przydatne rzeczy i informacje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz