poniedziałek, 28 listopada 2011

Programistyka na Google+ i Facebooku

social networks, I'm coming:)

Witam, dzisiaj krótki wpis całkowicie nie powiązany z programowaniem obiektowym.

Chciałem zaprosić wszystkich zainteresowanych programowaniem obiektowym do obserwowania mojej strony na facebook'u lub/oraz na google+.

Będę tam zamieszczał linki do interesujących artykułów, które uda mi się wygrzebać w sieci i które będą dotyczyły programowania lub projektowania obiektowego, php, js, javy, uml i wszystkich tematów, które w jakiś sposób mogą być interesujące dla programistów i analityków.
Oprócz tego będę wrzucał informację na temat spotkań i zjazdów dotyczących programowania oraz szkoleń, jeżeli tylko znajdę coś, co będzie warte opublikowania.

I pewnie jeszcze trochę bardziej przypadkowych rzeczy:P

Mam w planach również kilka innych pomysłów, ale są już one uzależnione od tego, ilu z Was uda mi się przekonać do odwiedzania tych stron:) Tak czy inaczej zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz